Jyväskylä



Henkilökohtainen avustaja Jyväskylästä

Suomen Avustajapalvelut on kotimainen henkilökohtaisen avun valtakunnallinen laatujohtaja. Palvelemme henkilökohtaisen avun asiakkaitamme koko Jyväskylän alueella alati kasvavan avustajajoukkomme voimin. Olemme olemassa edistääksemme ihmisten välistä tasavertaisuutta. Toimintaamme ohjaa asiakkaan itsemääräämisoikeuden ja valinnanvapauden tukeminen, vastuullinen toiminta sekä kasvollinen kotimainen yrittäjyys. Meillä asiakas on aina etusijalla.

Asiakaslupauksemme on, että saat itse määrittää:

  • Kuka sinua avustaa
  • Mitä avustuksesi sisältää
  • Milloin avustuksesi tapahtuu
  • Missä avustuksesi toteutuu

Tämän jälkeen me hoidamme loput. Huolehdimme puolestasi avustajien rekrytoinnin tai palkkaamme nykyiset avustajasi, avustajien sijaistukset sekä muut työnantajan velvoitteet. Meidän tehtävämme on mahdollistaa sinulle itsesi näköinen onnellinen ja sujuva arki.

Mikäli olet kiinnostunut, voit tiedustella meiltä lisää palveluistamme tai avustajatilanteesta Jyväskylässä numerosta 050 434 4456 tai täyttämällä asiakaslomakkeen. Autamme ja neuvomme sitoumuksetta.
Henkilökohtaisen avun palveluseteli Jyväskylässä

Suomen Avustajapalvelut tuottaa henkilökohtaisen avun palveluita koko Jyväskylän alueella henkilökohtaisen avun palvelusetelin kautta. Palvelusetelin avulla asiakas voi hankkia tarvitsemansa avun kauttamme maksuttomasti. Mikäli olet aikeissa hakea Jyväskylän kaupungin henkilökohtaisen avun palveluseteliä tai vaihtaa nykyisestä palveluntuottajastasi meille, voit olla meihin sitoumuksetta yhteydessä ja me neuvomme miten tulee toimia. Lisätietoja Jyväskylän kaupungin palvelusetelistä voit lukea täältä.

Henkilökohtaisen avun hakemus (Jyväskylä, virallinen hakemus)

Mikäli koet tarvitsevasi henkilökohtaista avustajaa ja olet jyväskyläläinen, tulee sinun hakea palvelua Jyväskylän kaupungin virallisen palveluhakemuksen kautta. Hakemuksen yhteydessä on järkevää ilmaista kaupungin vammaispalveluiden sosiaalityöntekijälle, että haluaako haettavan palvelun palvelusetelillä (yrityksen tuottamana) vaiko toimia itse henkilökohtaisille avustajille työnantajana (työnantajamalli).

Henkilökohtaisen avun palvelusetelin pelisäännöt Jyväskylässä (Jyväskylä, henkilökohtaisen avun sääntökirja)

Jyväskylän henkilökohtaisen avun palvelusetelin pelisäännöt on kirjattu palvelusetelin sääntökirjaan, joka toimii palvelutuotannon ohjenuorana. Palvelusetelin sääntökirjasta selviää niin palveluntuottajan kuin asiakkaankin oikeudet, velvollisuudet ja vastuut henkilökohtaisen avun palvelusetelipalveluissa.

Miten voin tiedustella henkilökohtaisen avun palveluistanne Jyväskylässä lisää?

Mikäli olet kiinnostunut, voit tiedustella meiltä lisää palveluistamme tai avustajatilanteesta Jyväskylässä numerosta 050 434 4456 tai täyttämällä asiakaslomakkeen. Autamme ja neuvomme mielellämme. Teemme tämän aina täysin sitoumuksetta.

Hyödyllisiä linkkejä Jyväskylän kaupungin henkilökohtaisen avun asiakkaalle











Asiakaspolku

2

Kartoitamme avustustarpeesi

Käymme kanssasi läpi mitä avustaminen sinulle tarkoittaa, mitä se sisältää sekä minkälaista avustajaa etsit.

3

Toiveidesi mukaisen avustajan palkkaus

Rekrytoimme toiveidesi mukaisen avustajan tai palkkaamme nykyisen avustajasi. Huolehdimme avustajasi kaikista työnantajavelvoitteista.

4

Palvelun aloitus

Aloitamme palvelun toiveesi mukaisena ajankohtana. Tämän jälkeen pääset nauttimaan sujuvammasta arjesta Suomen Avustajapalveluiden kanssa.