Miten pääsen Suomen Avustajapalveluille henkilökohtaiseksi avustajaksi?

1. Täytä työnhakulomake
Työhakulomakkeessa pääset esittämään toiveesi kuinka paljon, millä alueella ja minkälaisella asiakkaalla haluaisit työskennellä. Laita vain rohkeasti hakemus tulemaan, sillä et vielä sitoudu mihinkään. Meillä on hyvin paljon erilaista ja erilaisiin elämäntilanteisiin sopivaa merkityksellistä työtä tarjolla.

Työnhakulomake: https://forms.tuntinetti.fi/SuomenAvustajapalvelutHakulomake.html.

2. Otamme sinuun yhteyttä
Kun asiakaskunnassamme ilmenee toiveidesi mukaisella asiakkaalla töitä, olemme sinuun yhteydessä ja kerromme sinulle asiakkaasta lisää. Mikäli olet kiinnostunut työtehtävästä sovimme kanssasi asiakkaan luokse tutustumiskäynnin.

3. Tutustumiskäynti asiakkaalla
Sovimme kanssasi asiakkaalle tutustumiskäynnin, jonka pohjalta pääsette tutustumaan toisiinne paremmin. Mikäli molempien puolesta avustajasuhde voi alkaa, allekirjoitamme kanssasi työsopimuksen. Mikäli tunnet, että henkilökohtaisen avustajan työ (tai juuri tämä asiakkuus) ei ole sinua varten, on vielä hyvä hetki perääntyä.

4. Työsopimuksen allekirjoittaminen
Olet lähettänyt hakemuksen ja käynyt asiakkaalla tutustumassa. Olette asiakkaan kanssa päätyneet yhteisesti lopputulokseen, että haluatte aloittaa avustussuhteen. Allekirjoitamme kanssasi työsopimuksen ja olet Suomen Avustajapalveluiden työntekijä. Tervetuloa perheeseen!